Snart ordnar det nog upp sig...

Idag när jag gick till bussen tänkte jag... "Fan...Går inte allt liiite för bra nu? I allmänhet? Nåja...Det ordnar väl snart upp sig och blir som vanligt igen". Och vet ni? Jag hade sååå jävla rätt. För nu är det precis lika bläääh som vanligt igen. Såklart att det ska vara konstant uppförsbacke. Ibland blir jag så trött. Why why why? Jag tror att jag är synsk. Eller så är det universum och jag som har kommit lite på kant med varandra. Vi missförstår varandra hela tiden. Jävla universum.

En bra sak är i alla fall att det blev städat idag. Jävligt skönt och välbehövligt. Hade det bara luktat Ajax också, och inte Grumme, så hade det nästan känts perfekt. Efter städningen blev det Anna-träff. Alldeles för längesen jag träffade henne :/ Vi är väldigt osynkade i våra jobb.aldrig lediga samtidigt verkar det som. Och ändå tycker jag att jag är ledig jämt. För ledig. Lat-ledig. Fick ju typ en chock igår av att jobba. Herregud. Diska i 6 timmar. Täckt med andra människors matrester. Om-nom-nom. The botten is nådd.... ;)

Imorgon åker Älsket till Karlskrona i tre dagar. Tråkigt!

Ja... Nu har jag nog gnällt färdigt för idag. Bitter? Vem? Jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0