Nätt och jämt.

Joda, jag lever allt! :) Lisette hotade med att jag skulle bli utan julchoklad om jag inte bloggade! Det är väldigt elakt att ta till sånna knep tycker jag. För er som inte vet jobbar hennes morbror på Marabou. Jag har försökt adoptera honom, men det går sådär ;) Fatta vilket drömjobb! Marabou liksom. Uj uj uj va fet jag skulle va :)

Vaccinerade mig i månadags, vilket inte lär ha undgått någon. Jag känner mig fortfarande döende. Fryser ihjäl i ena sekunden, svettas ihjäl i nästa. Kan inte lyfta armen till axelhöjd ens, stel i nacken, yr, huvudvärk. Men ingen feber :) Tack tack tack för Ipren. Vad vore livet utan dig? Ett tips är att vara nyrakad under armarna innan man tar sprutan. För det är förbannat svårt att göra när man inte kan lyfta armen... Bara så ni vet.

Lucia i helgen och inte en snöflinga. Deprimerande värre. Och inte tog jag mig hem till snön i helgen heller :/ Hoppas det kommer massor med snö hemma till jul i alla fall. Och sen.. Den stora frågan. Ska jag sitta i Karlstad och ruttna över nyår, eller ska jag vara hemma? Hmm hmm hmm.

Japp. Intressepilar i ögat åt folket. Och intressesmurfen bjuder jag på.

 

 


Kommentarer
Postat av: linda

Trevligt Marie att du är tillbaka!!!

2009-12-09 @ 21:43:00
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/
Postat av: lisette

jag är sjuk utan knorrsprutan, så jag hoppas på att få en valfri knorr på valfritt ställe nu..! kul att du lever, så jag vet att chokladen blir uppäten sen! ;) och du, man låtsashotas inte om choklad, så tur du tog det på allvar! =)



<3

2009-12-11 @ 18:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0