Inte så Friskis.

Igår. Helt plötsligt. Jag blev anfallen av mina gymhandskar. Värsta kamikazeattacken. Helt oprovocerad var den också. Förstår ni hur längesen det var jag tränade när till och med handskarna är rastlösa? Okey... Tusende gången gillt. 1 januari börjar mitt tusende nya liv ;) Typ... Träna regelbundet? Fast... En gång om året är ju också regelbundet... På sätt å vis :)

Varit på KASHK och jobbat idag. Massor med folk hela tiden. Så roligt. Och så lite massage. Finns inget roligare än nöjda kunder. Och hur kan de bli annat än nöjda liksom? Hallå? :) Svårt att få in alla dessaprodukter i dethär trångla lilla huvudet dock. Men det kommer väl!  Och jag har bestämt mig! Mitt rum ser inte ut som en trappuppgång på Kronoparken. Lite mysbelysning och massor med ljus fixade biffen minsann :)

Idag har jag även fått tummen ur och beställt en kassa. Wohoo! :) Hon lovade att den skulle vara den absolut enklaste. Det hoppas jag. Jag har fobi för sånna där saker. Knappfobi. Säkert! En knapp räcker alldeles utmärkt för mig. Kan någon fixa en sån kassa, tack? :)

Nu: Paradise Hotel, pinsamhetskudden och choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0