Hälja!

Fredag igen. Veckan har gått sjukt snabbt, men samtidigt släpat sig fram... Vi säger så här... Kvällarna har bara försvunnit med ett svisch! :) Så äre å va kvällsmänniska. Dvala hela dagarna, sen... När alla andra sover. Då börjar jag vakna till liv :)

Friska vindar nu hörrni. Hemma var det -30 grader. I Idre -36. Burr! Fy fan. Hästarna i kallstallet fick lov att ha täcke + att vattenhinkarna fryser. I stallet. Då är det kallt! Och det åker man frivilligt hem till :) Längtar efter lussekatter, lakritskola och mammas köttbullar! Ska defintivt äta ihjäl mig lite när jag åker hem. Om nom nom nom!

btw så måste jag verkligen på Rättviks marknad i vår. Jag pajjar typ ett par strumpor varje dag nu. Illa. Kommer ju snart se ut som ett av barnen från Frostmofjäll! Så kan vi inte ha det. Strumpshopping i maj alltså. Tur att man planerar i god tid... Men det är snart maj. Innan ni vet ordet av det.

Lite te & choklad? I think!


Nyårslöfte?


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

haha gud vad jag har kollat på barnen från Frostmofjällen många ggr som liten, haha! MINNEN!



Och angående underverket..alltså jag tar mig inte råd att lägga 500 på en BH då jag inte får så mkt i månaden :( Nu när jag fick lön den 15:e så hade jag jobbat två dagar liksom..HAHA ;) Och jag har ingen a-kassa så :P

2009-12-19 @ 22:14:42
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0