Shopping.

Varit på stan idag och shoppat en doppresent till lilla söta Agnes. Inte lätt det där, men jag tror det blev ganska så bra till slut. Ni ska få se att hela tjocka släkten har köpt preciiis exakt samma som mig ;) Näää'rå. Blir nog bra ska ni se. Man kanske borde kolla tåg också. Buss dit upp lär ju vara omöjligt i alla fall. Dumma Swebus.

Var tvungen att böja om mina glasögon också. Klämde som fasen. Nu sitter de lite bättre, men klämmer fortfarande sjukt mycket. Dumt dumt dumt. Snacka om att kasta pengar i sjön. Kan ju inte gärna gå i solglajjorna jämt heller :) Även om de råkar vara betydligt skönare. Tur att jag har drulleförsäkring. Man kanske skulle råka köra över dem...

Nej hörrni... Om man skulle tröstshoppa lite mer på Tradera kanske. Bra skit det där... Tills man råkar vinna något och måste betala ;)

Kommentarer
Postat av: lys

vad har du shoppat??

2009-08-07 @ 14:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0