Shopping minsann.

Tänka sig att jag hittade en lite finare outfit än den i inlägget nedanför. En skjortklänning och leggings får det nog bli på dopet. Inte ens något endaste svart :) Och inga leoprints. Och inga Tretornstövlar. Whoppidoo! Hade två klänningskandidater, så om jag får en hyfsad lön kanske jag slår till på den andra också. Det var så himla svårt att välja :) Kan hända att det kommer en bild lite senare idag.

Jag som hade spanat in så billiga tågresor som möjligt hade förträngt alla dyra administrationsavgifter som blir när det inte fungerar att boka på internet *pik pik piiik*. Så mina biljetter blev apdyra. Så nu har jag messat underbaringen till chef och bett henne sätta in min lön a s a p. Och det skulle hon fixa på en gång. Älskade människa :) Jag funderar på om det blir billigare att avboka biljetterna, och sen boka om dem på internet ifall det skulle råka fungera..... Tål att räknas på :)

Nu ska jag ringa lite.Usch. Jag hatar att ringa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0