Ja, men det har gått bra i dag!



Idag är en dag som gärna får ta slut när som helst. Det glädjer mig faktiskt att se på FB-uppdateringar och MSN att många andra också har haft en skitdag idag. Skadeglädje och det där... Kanske är universum som är pissed. I alla fall... Promenixade till Friskis och tränade på tom mage. Hann inte med frukost innan jag var tvungen att gå. Sånt är aldrig bra, och blodsockret var på minus innan jag ens hade hunnit till Kroppkärr. Men det är ju bara att bita sig i röven och köra, eller hur?

Passet var skoj, och det var S J P som höll i passet. Fast den värmländska versionen. De är verkligen tvärlika. Fast hon är typ från Ekshärad, och inte N Y... Sen efteråt... Äntliiigen frukost! Keso! Kokt ägg med Kalles randiga kaviar! Gott fluffigt bröd. Mjölk! HA HA! Trodde jag ja... Tills jag stod i kassan och insåg att jag visst inte hade mitt kort där. Ingen människa har kontanter på sig nu för tiden. Så alltså... NEj. Men jag får nog skita i det här. Hej då, frukost.

In till Torget för att ta bussen hem. Nu får man inte betala med pengar på bussen längre förstår ni. Eller... Man får. Men man får betala 30 istället för 20. Jag hade bara 20. På automaten står det "Betala med kort eller mynt". Kortet var ju uteslutet... Men jag hade ju faktiskt 10:- i mynt. Så det hade ju varit skitbra... Ifall det hade varit så att det faktiskt gick att stoppa i mynt i den jävla automaten. Vilket så klart inte gick. Så det var bara att bita sig i röven igen och knalla upp till Kronoparken. Hade någon människa ens tittat på mig hade jag slagit ner den jävlen, och den börjat storgråta. Så frustrerad var jag.

Men det finns väl säkert någon som har det värre. Hittade kortet under passagerarsätet i Nissen. Där gjorde det fan ingen nytta i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Yes, frågar du mig iaf så har du gjort ett dåligt köp ;) haha



Låter sådär halvbra att du har en dålig dag. Jag har haft ganska många dåliga dagar på raken nu så gläd dig åt det ;) haha ;D

2009-08-31 @ 18:02:43
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: jaanet

Marie.. hahaha du är underbar! det är nu man inte ska säga att de inte höjt bussen än va? ;) hihi puss

2009-08-31 @ 22:30:50
URL: http://janeteklund.blogg.se/
Postat av: jaanet

OM jag vill låna? =D va underbaaart.. i alla fall absolut bling bling-grejen! haha

2009-09-01 @ 22:20:28
URL: http://janeteklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0