I den bästa av världar...

Om inte mitt svensklärarminne sviker mig vad det Candide? Jag kan ha fel... Så lita inte för mycket på mig :) Han det inte så lätt i alla fall. Å inte jag heller :) Har ägnat dagen åt att massera ett glatt lärargäng, och lite annat löst folk. Trött i benen nu, som bara den. Speciellt i högerfoten. Beror nog på att jag och Spruttibangbang körde som dårar hem. De få metrarna det inte var vägarbeten.... :)

Har en lång to do-list som jag borde ta tag i imorgon. Måste måste måste. Mitt framtida liv hänger på det. Så ja... Slutslöat minsann :) Jag ska ta över världen ifall ni undrar. Inget värre än så alltså... Klippa mig. Och skaffa ett jobb. Klippning behvös definitivt. Något att ta tag i när lönen dimper in. Write that down!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0