Hur dum i huvudet får man vara?

För ungefär ett år sen ringde jag och kollade lite vaxgrejer. Köpte inget eftersom jag inte hade råd. Men människan som ägde företaget ringde och ringde och ringde. Ända tills jag lessnade och svarade. Nu har han börjat ringa igen. Är det något fel i huvuet eller? Tror han att jag är oförmögen att ringa själv om jag är intresserad? Jisses. Dessutom ringer han inte bara på hemtelefonen. För när jag inte svarade där så ringde han på Älskets telefon istället. För han är nog supersugen på att köpa vax tror jag... Aaaah det tror jag absolut. Åhh jag blir så trött!




Jag tror att jag måste pallra mig iväg och träna imorgon och bli av med lite aggressioner....

Kommentarer
Postat av: Anna

Men åh såna idiotmänniskor det finns! Och ja, jag tror verkligen att din käre sambo går och drömmer varje vaken minut om att köpa vax! Vem gör inte det menar jag? ;P



Jag vill också träna! Kom du iväg idag?

2009-08-11 @ 16:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0