Det är höst!

Tvättar och städar idag. Det var alldeles för länge sen verkar det som. Dammråttorna har börjat nafsa efter hälsenorna,och då vet man att det inte går längre. Dags att ta tag i saker och ting :) Det är ju såå skönt efteråt, och luktar såå gott av alla tjugo flaskor Ajax. Jag intalar mig det i alla fall. För annars vore det ju ingen mening. Och bara rena sängkläder gör ju livet värt att leva :)

Annars så är det en riktigt mysig höstdag idag. Ret ösregnar, och jag är gladare än någon annan solig sommardag. Det är så himla mysigt med höst! Nu kan man dricka hinkvis med te, utan att svettas ihjäl. Man får sitta inne och kolla på filmer hela dagarna utan dåligt samvete för att man borde vara ute och schteka. Och så får man ju snart krypa in i tjocka mysiga tröjor. Mmm! :) Och varm choklad med vispgrädde. Som jag alltid längtar efter, men typ aldrig dricker.

Vad ville jag säga egentligen? Vet inte så noga. Men hösten är här, och jag är glad för det. För att fira blir det ett lunchpass på Friskis efter städning och tvättning. Skönt!



Kommentarer
Postat av: Ida Gulliks

Hej! Nu känner jag att jag vill skämma bort mig lite,, är sugen på Aha plus en moisturising mask, eller har du nått anat lyxigt alternativ? HUr funkar ansiktsvattnen, det låter lyxigt?!



Kram!

2009-08-26 @ 11:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0