Desperat!

Åhh! Vem som helst kan se desperationen i mina ögon. Hus hus hus! Nu! Ge mig! Låt Älsket få vara kvar i Karlskoga så är vi nääära. Sååå nääära. Varför är jag extra desperat just nu? Jag har haft tvättid. Och dessa stunder framkallar lite extra desperation hos mig eftersom La Familia som består av ungefär 200 personer alltid har tvättid efter mig. Sist hade jag ju lämnat dörren öppen eftersom man dör av värmeslag om man har den stängd. Tjipptjopp så hade någon knölat in två fulla maskiner och siktade på att tvätta på mitt konto! Jag bjuder inte på andras tvättar. Nä!

Och idag visste jag inte ens att det var La Familia som tvättade efter mig, men jag stängde dörren. För att få torka mina kläder ifred. Men jahaaa.... Trodde jag det själv eller? Nej... med 7 minuter kvar av tvättiden kommer ett par människor och rycker i dörren. Muttrar. Rycker i dörren. Muttrar lite högre. Rycker. Rycker Rycker. Okey... JAg är inte trögare än så. Min tvättid är inte 4 timmar. den är 3 och 53. I see... Ers nåd. Tvättstugan. Varsågod. Jag hoppas att jag hann trycka in urloggningen tillräckligt länge innan jag blev mer eller mindre tacklad ut ur tvättstugan. Annars har jag väl bjudit på två tvättar till då. Var så jävla god.

GAAAAH!!!! &/((/)&¤/&%¤&%//(/)&/()&#%&%/%/)&/()%&/%/&%(¤&(%&(¤&(&(/(¤&%#&&%#&¤%"%

HUS! BITTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0