Jordens jäkla huvudvärk.

Senaste dagarna har jag haft massa huvudvärk. Lite drygt. Känner mig helt handikappad. Vet liksom inte riktigt hur jag ska bete mig. Mina rörelse gör att det känns som huvudet ska explodera. Känner för att träna, men vi får väl se hur det blir med det. Är ju så dääär giuvande att träna när man typ inte kan röra sig utan att halvt dö ihjäl. Tråkigt. Måndagar är en bra träningsdag. 

Var uppe med tuppen och tvättade. Pigg till och med. Brukar annars sova mellan tvättarna, men inte idag. Det var nog för fint väder för det. Ändå har jag inte varit ute ännu. Skam! Kanske ragga promenadsällskap. Eller kanske bara ta en promenad med musik. Hmm... Huvudvärken avgör.

Ett alternativ istället för fysisk aktivitet är Criminal Minds och godiset jag köpte på Maxi. 39.95/kg. Rena rean! Stora påsar har de också. Så man inte ska tro att man köper något. Så råkade det bli ett kilo. Och Älsket äter ju inte godis. Too bad. Mer till mig :)

Tro om det blir guldfest på Torget på torsdag?
Jag håller tummarna för det i alla fall. Då blir det inge Sunne. Det kan jag garantera. Man får faktiskt prioritera vissa saker här i livet.


Kommentarer
Postat av: lisette

ett billigt kilo!=D

2009-04-11 @ 02:35:35
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0