Förlååt.

Jag trodde helt ärligt inte att någon kikade förbi här längre. Men jag har fått klagomål, så jag får väl skärpa mig. Försöka i alla fall :) Snart är jag ju fritidsforskare, så då har jag hela dagarna på mig att sitta här och skriva. Kanske till och med orkar göra något vettigt med eländet. Byta bakgrundsfärg eller något... Lovar dock inget :)

Nu för tiden pratar jag engelska, tänker engelska, sover engelska och bajsar engelska...
Typ. Vår engelsklärare är nämligen inte så haj på svenska, så... English all the time. Eller Svenglish i mitt, och många andras, fall. 6 skoldagar kvar. Egentligen 5 + examensdagen. Ska bli sååå underbart! Såvida jag inte får IG i engelskan. Då blir jag utan examen. Ohh så surt det skulle va. Hemska tanke.

Mjaha... Enda anledningen till att jag hänger här är för att jag letar jobb. 11 jobb sökta och inte ett ljud. Man kan ju bli deprimerad för mindre faktiskt. Nu ska jag söka jobb på min gamla praktikplats. Hemma. I dalarna. Så långt har det gått. 30 mil till jobbet. Enkel. Ingen ska kunna komma och säga att jag inte offrar mig. Jag gör banne mig vad som helst för pengar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0