Dags att lägga ner?

Nu för tiden drömmer jag bara om att bli skjuten och eller sprängd. Kanske borde byta till 2½ men istället för Criminal Minds ett tag :) Det är väldigt jobbigt att springa omkring i drömmarnas värld hela tiden. Inte konstigt man är trött på morgonen :) Undra vad 2½ men ger för drömmar... Nej. Vi lämnar det tycker jag.

Fick ett mail idag. Hoppas hoppas hoppas att det är ett jobb på G. Säg att det finns ett ljus i tunneln. Snälla snälla snälla :) Liite pengar är aldrig fel. På tal om pengar så fick jag 900:- för en enda dag på loka. Oväntat. Dock tror jag inte att de hade dragit någon skatt. Vilket gör mig rädd. Jag är rädd för Skatteverket. Och jag antar att det är mig de kommer jaga efter för de där 300 kronorna. Men det blir väl nästa års äventyr :)

Undra om man ska gå en sväng på stan/Bergvik imorgon. Sällskap?

Suss: Jag tror jag skulle skämmas i den bilen faktiskt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0