Yum yum!

Scruben och lotionen var verkligen alldeles underbara. Mmmm! Kommer hamstra dessa två innan examen. Haha. Varför köpa till fullpris när man kan få 25%? Bara dumt ju :) Hamstra hamstra! Luktar som en liten chokladpralin nu. I love it. Går och luktar på mig själv hela tiden.

Annars var jag duktig och tränade 1½ timme i förmiddags. 1 timme gym och 30 minuter kondition. Duktig duktig :) Imorgon blir det nog danspasser. Det ser jag fram emot. Var länge sen sist. Det är alltid trevligare med träning när man inte märker att tmmen passerar för att man har så sjukt kul :)

Mmm... Vad tycker folk om Idol? Jag tyckte att det var som det alltid har varit. Med undantag för en inte lika elak jury. Däremot tyckte jag nog att den enda hade lite underlig musiksmak. Men alla kan ju inte tycka som mig. Synd nog? :)

Ska gömma mig under täcket med en deckare nu tror jag. Så får det bli :)

Kommentarer
Postat av: lys

tittade lite på Idol, jag såg en söt pojk, enda jag tycker än =)

2008-09-04 @ 20:48:59
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/
Postat av: Marlene

Vad duktig du är som tränat lilla chokladpralinen!=(måste också köpa sån nästa gång) Jag såg idol lite i onsdags.. Jag höll på att smälta.. den där killen som skrivit låten själv o både sjöng o spelade gitarr.. Wow wow vad vackert*

2008-09-05 @ 10:21:39
Postat av: Wysteriia

Jag har inte sett idol ;P haha.



Jag vill också gymma en massa :D

2008-09-05 @ 12:17:04
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0