Tomt.

Har verkligen inget att skriva. Men jag skriver ändå. Och så börjar jag meningar med "men", och det får man inte. Man får inte börja meningar med "och" heller, och det gjorde jag också. Dessutom är det inte bra att börja meningar med "man", till och med det gjorde jag. "Dessutom" vet jag inte. Det går nog bra.

Fint väder ute. Kanske skulle ta och tvinga med någon ut på en promenad sen. Kanske träna? Känner mig inte så himlans sugen på det dock. Bättre att sitta hemma och äta kakor. På tal om att äta så åt vi mat från Mongolian Steakhouse igår. Det var smarrigt. Fick hur mycket mat som helst med oss hem. Nästa gång vill jag äta där! De hade nämligen räkchips. Det är ju sååå sjukt gott!

Mmm... Just det... Kärleksmums kanske? De var tokgoda när de var frysta. Mums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0