Temafest :)

Idag tog vi oss friheten att bestämma ett tema till nästa klassfest. Horor och Hallickar :) Det blir roligt det. Tydligen skulle vi ha temafest med 08:orna, och det var uppe som förslag. Det ryktas att det blir Pirattema då istället. Men jag blev djupt deprimerad över att det inte blev det snuskigare temat. Marlene är dock inte den som är den. Hon tog saken i egna händer och fixade en Pimps & Hoes-fest till "mig" :) Ohhh va roligt! Undra vad man ska ha på sig? Lara Croft goes hoe? :) Som grädde på moset är det Erotikmässa på Nöjes den helgen. Tyvärr har jag hunnit komma ihåg vad värdelöst det var sist... Men utgång blir det nog i alla fall då. Denna gången ska jag inte banga :P Och inga snedfyllor :)

Mahahah. Jag längtar redan! Och jag har redan separationsångest från klassen! Snart är det slut :'(

Kommentarer
Postat av: Marlene

uhaaah! Jag har också separationsångest- redan!! Jajemen, vi är inte dom som är dom, det var faktiskt du o karin som föreslog horor-och hallick-tema, och jag som föreslog fest = Vi har en horor-och-hallick fest.. haha.. mkt vågar jag men jag vet fan inte om jag vågar gå klädd som en hora! På en erotikmässa dessutom.. Å andra sidan kanske det är rätt tillfälle.. Att beblanda sig med mängden=) Kul vi hade idag! =)

2008-09-03 @ 18:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0