Slutet gott. Allting gott.

Fick tillbaka mina saker idag. Allting var kvar *pheew* Får lära mig att hålla lite bättre koll tror jag :P Men å andra sidan verkar ju mina nära och kära hålla rätt bra koll så... :) Var en hel hög med svärd och grejer med också. Men dem lämnade kvar i Gustavs bil. Jag hade faktiskt med mitt svärd hem. Så det så :)

Ska snart iväg och dansa till I love Europe... Bland annat. Massa annan konstig musik också. Men roligt är det. För det mesta. Så jävla apmycket folk bara. Har inte folk bättre saker att göra en fredagseftermiddag? HAllåå... Skaffa ett liv, ffs :)

Tro om man ska baka kärleksmums sen kanske...
Det lutar mot det. Vore rätt så smaskigt. Bra att ha till grupparbetet om inte annat. Man kan behvöa fylla på med lite energi mellan varven då. Ironiskt nog ska vi skriva om träning och kost. Så då kanske det var dumt att äta en chokladbit innan dansen? :) Äääsch. Det är i alla fall 70% choklad i kärleksmumsen... 400 gram närmare bestämt :P Yamyam! Det du Lys. Kom och ääät :) Godare än papperspajen. Jag lovar. Ska aldrig mer göra paj i pajform :)

Kommentarer
Postat av: lys

åhååååå jag kommer geeenast, eller så spar du till du kommer ? eller ännu bättre, gör nyaa =)

2008-09-19 @ 22:43:34
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0