Rollspel dagen lång.

Inte ens av den snuskiga sorten. Bara som en del i ledarskapskursen. Jobbigt jobbigt med sånt tycker jag, men absolut nödvändigt. Tydligen. Bra att bli medveten om vissa saker i alla fall. En del saker spårade ur. Som vanligt :) Men roligt när allting inte blir som man tänkt sig alla gånger också :)

Träning blev det idag också. Trodde inte att jag skulle orka pallra mig dit, men nu efteråt känns det väldigt skönt. Tur att Linda peppade mig på tåget :P Annars hade det nog bara blivit godis och ingen träning. Nu blev det till och med bara träning. Wow :) Ring CNN eller något och rapportera! Åt iofs en dammsugare och en halv kexchoklad i skolan. Ajja.. Lite duktigt i alla fall :)

Praktiken är helt klappad och klar också. Blir 5 veckor i Mora och 4 i Tällberg. Ser fram emot det som tusan. Hoppas att någon kan vara lite söt och anställa mig sen också framot vårkanten :P Please please please.

Guuud vad jobbigt det känns med skola 5 dagar den här veckan. Det har bara gått två ännu. Jisses. Men bara 3 veckor kvar till praktiken. *Gulp* Sen är det jullov, 3 månader praktik... Och sen... Examen. AAAAAAHHHHHHH! *panik*

Kommentarer
Postat av: lys

du bor hos mej om du blir anställd tills du hittat eget =) bara så du vet.

2008-09-09 @ 22:43:56
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Jiho va roligt att du kommer till mora

2008-09-10 @ 07:29:07
URL: http://dagensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0