Precis när man trodde att det inte kunde bli värre.

Ja.. Då fick man en ansiktsbehandling till. Och vips, så hade man ännu en finsk koloni i ansiktet. Looking good :) Kände mig skitsöt på bussen hem från stan. Dessutom var det apmycket folk så fick sitta bredvid en stackars kille. Han klistrade sig verkligen mot rutan för att slippa sitta nära mig. Åtminstone tolkade jag det så :)

Annars då? På Kronoparken intet nytt. Inga mord. Inget knark. Inga bortsprungna hundar. Nada. Jag såg Top Model-finalen igår. Det var det mest spännande typ. Grattis... Ehh ja... Man kanske skulle ta och äta upp den där chokladkakan? Det är farligt att spara. Så ska jag se om det har blivit några fler nyckepigor i sovrummet.

Ajöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0