Onda ögat.

Jag tror att småbarnen på tåget är rädda för mig. De var på väg mot våra platser på tåget idag. Jag blängde elakt, tacklade dem, och vips sågick de till andra änden av tåget istället. Don't mess with me! Våra platser. Sen typ... Alltid! Så det så. Borde egentligen sitta en reserverat-skylt där :P

Borde egentligen sitta och skriva en reflektionsuppgift om ledarskap nu. Men här sitter jag. Och skriver meningslösa blogginlägg som handlar om absolut ingenting :) Men det är ju trevligt det med. Slipper tänka så speciellt mycket i alla fall.

Jag vill ut på Rättviks marknad. Så om någon känner för att antingen vara chaufför, eller typ adoptera mig för en natt så... Jag bits oftast inte. Snarkar inte så högt heller. Lovar att vara snäll och skötsam. Inte på det "Suss fyller 25 år"-kalasiga sättet. Utan mer... Det lite stillsammare sättet helt enkelt :) Ett alternativ är ju att köra själv... Men riktigt så stillsam hade jag inte tänkt vara. Dessutom är det jävligt tråkigt att köra bil. Så är'e :) Även om det är Spruttibangbang.

Vill ni veta något mer intressant? (Känner att the botten is nådd nu faktiskt..) Jag har skitont i tån. Den är typ inflammerad. Jag har lyckats spräcka stortånageln mitt på. Inte så härligt. Jag vill inte dra bort den heller. BAra tanken gör mig svimfärdig. Ajja... Blir det värre får väl farbror doktorn göra det åt mig. Men då ska jag ha extra allt av bedövning :)

Plugga var det ja. Första gången för terminen. Känns lite andaktsfullt. Nej. Skoja bara. Känns som att jag vill ut på praktik och göra något vettigt :P

Ajöken


Kommentarer
Postat av: Anna

dom BORDE vara rädda för dig med tanke på de grodor du slängde ut dig om barn när vi gick på gymnasiet!!!!

2008-09-11 @ 19:43:44
URL: http://dagensanna.blogg.se/
Postat av: Brandon Lee

Jag kan tänka mig att adoptera dig för en natt eller varför inte flera, men man blir ju tveksam,du skrämmer ju skiten ur småbarn,gud vet vad du skulle hitta på med mig! Det där med tån,aj,aj,men inte bra med extra allt bedövning,det blir ju bara samma fenomen som hos tandläkaren,tänk så fånigt det blir med en dräglande tå! Ha det fint,oj du barnens skräck.

2008-09-11 @ 22:20:39
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: madeleine

aaa onda ögat!

2008-09-12 @ 22:47:02
URL: http://madeleinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0