Nerver.

Jag börjar bli lite nervös för praktiken. Kanske bara förväntansfull? Jag vet ju redan att de är supertrevliga där :) Och behandlingarna... Ja det är ju bara att knåda och kleta. Inte så svårt. Kunderna vet ju oftast inte vad det ska gå ut på så ibland gör det ju inget att improvisera :) Det blir bra ändå oftast. Kommer att bli 9 roliga veckor. Det har jag bestämt mig för. Då blir det så. Jag affirmerar. Det är förresten ett ord jag har använt flitigt sista tiden. Tur att jag lärde mig något på Stressfysiologin i alla fall ;) Något fastnade mellan sovstunderna. Jag menar avslappningarna.

Annat som jag ser fram emot är Rättviksmarknaden. Jag tänker hinna med att träffa alla den här gången. Faktiskt. Det brukar mest bli ett "Hej. Vi ses." Vissa är där vid öppningsdags, andra inte :P Jag hör till de första. Tidspessimisten. Eller så är det för att jag vill ha alla strumpor och godisremmar själv. Vad man väljer att tro är valfritt :)

Nä... Nu ska jag läsa klart Nattrond och sen sova. Blir ju 9 veckor sovmorgon också. Hur skönt är inte det? Behvöer inte gå upp förrän 6.30. Prisa Gud. Eller nåt. John Blund kanske? :)

Tycker ni inte att plastikkirurgen gjorde ett bra jobb med mina läppar? Ni kan få numret om ni vill? Jag vet ju att ni vill vara som jag. För det är ni som är de konstiga, och jag som är normal. För att smyga in ett citat från en Thåström-låt allltså ;)

Kommentarer
Postat av: lys

TRUTMÅS!

2008-09-30 @ 16:25:39
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/
Postat av: jaanet

hahaha fan va snyggt ;)

2008-09-30 @ 20:36:38
URL: http://janeteklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0