När blev jag en shoppaholic?

Jag tror att jag och mina vänner har sjukt dåligt inflytande på varandra. De äter lika mycket godis som mig nu sen de började umgås med mig. Och jag shoppar som en galning sedan jag började umgås med dem. Vi kommer med andra ord att dö feta och fattiga. Men det är det värt <3

Idag lade jag undan en stickad tröja, och sen har jag spanat in två väskor. På torsdag kommer pengarna med andra ord att komma in på kontot och vända, sen POFF! Ut igen lika snabbt. Mitt sparkonto är snart på minus igen. Mihihihihihi. Men varför spara när man kan shoppa liksom... :P Så länge jag inte behvöer låna är det väl lugnt. Ehh.. :)

Ikväll blir det hockey. Ska bli så himla skojigt! Sittplats också för en gångs skull. Skönt att slippa knö med långskånkar en hel kväll. Kanske ska ta glasögonen så jag ser pucken också. Annars brukar jag jubla en kvart senare än alla andra eftersom jag inte ser vad som händer. Om det fortsätter så här så lär det dock inte bli så jävla mycket jubel :)

Nä... Arbeta sig igenom ett till avsnitt av Top Model 10 kanske? :)

Kommentarer
Postat av: lys

ska vi shoppla då du kommer ? hihihi =)



shoppla i godisaffären ?

2008-09-23 @ 13:28:50
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0