Meningslöst värre.

Idag kändes det så himla meningslöst att gå till skolan. Att jag fortfarande verkade vara bakfull gjorde ingenting roligare. Börja dagen. Tio minuters föreläsning. Instuderingsfrågor. Skolfoto. 10 minuters föreläsning. 1 timmes lunch. Fler instuderingsfrågor. 40 minuter upprepning av allt som står i boken. Missade tåget med 10 miuter. Yeeeaaahhh! Känns så sjukt värdefullt alltså...

Varför får man ens instuderingsfrågorna innan man har gått igenom texten? Jag talar bara för mig själv nu, men jag scannar ju bara texten och hittar svaren. Jag läser inte ens. Två minuter efter att jag är klar har jag ingen aning om vad jag har skrivit om. Värdelöst? Ja. Om man åtminstone hade gått igenom texten innan frågorn hade jag kanske fattat något. Men nej. Det enda jag har kommit på är att jag antagligen står med ena foten i graven :) Ser inte bättre ut. Men men... Man lever bara en gång. Lika bra att göra plågan kort. Näää då :) Men orka med alla förbud. Pffft :)

Sitter och lyssnar på Ultra Violas-låtar. Snart börjar hockeyn. Någon som är sugen på att gå på match 22 september? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0