Lördag.

Varit på Yoga och sen gymmat. Jag trodde man skulle bli lite rörligare av Yoga, men det verkar fan bara bli värre :) Illa illa. Den där grodgrejen gick inte alls idag. Såg mest bajsnödig ut tror jag. Å andra sidan kanske det var det som var poängen med övningen? Jag vet inte. Kändes som en sån fråga man helt enkelt inte ställer till instruktören... :)

Just det! En viktig sak. Jag ska gå vaxningskurs i december. Vet ni vad det innebär? Bye bye rakhyvel från och med igår. Ewww! Jag hatar hår. Hatar hatar hatar. Bara tanken på hur högt min armhåla kommer morra i december får mig att rysa. Både av skräck och äckel :) Mumsmums man kommer lukta efter en dag med typ sju klassiska massager. Eww eww eww. Jag lär överkonsumera deodorant de kommande två månaderna. Eller så kanske man ska satsa på dreads. Eller Mittbena. Och mina ben... Jisses... Jag ska ha shorts på onsdag! Får nog vara lite otrogen mot rakhyvelsdissen då. Annars kommer ju folk att bli rädda. Vi ska ju lära känna den andra klassen, inte skrämma livet ur dem. Eww!

Nä.. Snabba kolhydrater och proteiner ska det vara efter träning. Vet nivad det betyder? Mot MAX! :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Haha söto =)

Men måste du verkligen låta bli att raka dig i tre månader?! Haha, satsa på flätat ^^

2008-09-13 @ 15:35:35
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/
Postat av: madeleine

haha kalasmålet! =) det låter treeeevligt mary!

2008-09-13 @ 16:28:56
URL: http://madeleinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0