Laddad.

Känner mig riktigt laddad inför kvällens festligheter faktiskt. Det enda smolket i bägaren är att jag måste duscha och fixa innan jag åker till Sunne. Och dessutom ska jag göra två helkroppsmassager innan. Svett AB alltså. Fräsht. Inte så värst. Får nog ta med deon och köra en raggardusch, eller femton.

På något vis fick jag ansvaret för alkoholen också, så jag lär ju se till att inte glömma den. Herregud. Det skulle kunna leda till katastrof. Sen vore det bra om jag inte glömde kameran. Eller kläderna. Eller kamerabatterierna. Åhh herregud. Det här kommer ju inte att sluta väl :) Så skulle jag ha svarta kläder på mig på massagen också. Vart fan har jag dem? Öhhh? Shoppa? :) Neee.

Håller på att tvätta. Ambitiöst att gå upp halv 7 och tvätta en typ ledig dag tycker jag. Jag borde få något slags pris. Förslag mottages tacksamt. En påse med Haribo-lakrits kanske? Taget!

Nä.. Åter till Spindelharpan. Sjukt beroendeframkallande! :)

Kommentarer
Postat av: lys

du är duktig, pris inkommer när du minst anar det :)

2008-09-17 @ 11:33:12
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Å va roligt att festa!

2008-09-17 @ 13:15:28
URL: http://dagensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0