Jag vill uppmana allmänheten att hålla sig inne.

Nu finns det nämligen viss risk för att jag kommer vistas på vägarna i 9 veckor framöver. Så stay away :) Om ni inte vill bli smashade likt en insekt mot min vindruta. Åhh så poetiskt. I alla fall så tog både jag och Pärlan oss ner på byn och tillbaka utan större skador. Inga faktiskt, om jag tänker efter. Såg inte så många kändisar heller. Det kändes konstigt att gå in på banken och inte behöva lämna fram körkortet (När man har bot i "storstaden" så länge. Höhö). Det vet vem jag är ändå. Hon visste dessutom att jag skulle vara hemma på praktik ett bra tag nu. Ryktet går snabbt här :)

Skönt att vara hemma i alla fall. Men inatt när jag vaknade hade jag inte den blekaste aning om var jag var. Lite läskigt. Och imorgon ska jag köpa mitt andra busskort för den här månaden. 660 åt helvete. Usch. Undra varför folk hellre tar bilen? Jag har gjort det. Nästan. Jag hatar ju att köra. Men det blir nästan billigare. Pärlan drar ju bara en matsked till Mora och vända. Cirka alltså :)

Nu blir det Helen Turstens Nattrond och en godispåse. Inte klokt vad det är slitsamt med praktik *gäääsp*

Kommentarer
Postat av: Marlene

Haha.. ja det låter som din första dag varit enoooormt jobbig! Då är man värd en godispåse=)Du skrievr så himla bra vet du det?=)

Kram på dig!

2008-09-29 @ 20:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0