Jag är ingen slusk. Bara hälsoterapeut.

En dag med ansiktsbehandlingar då. I tell ju. Kan känner mig inte så jävla ren. Bara fet. Oljigt fet alltså. Inte fet fet... Eller... Ja... Mest oljig i alla fall. Just nu är det kaos i huvudet och det känns som om att jag aldrig kommer att lära mig det här. Men det blir nog bra till slut tror jag. Det har ju löst sig hittills. Så en massage till ska det väl gå att trycka in i den trånga lilla skallen. Håret är i alla fall jävligt fräscht. Oljigt värre. Eww. Ser ut som jag aldrig har sett en dusch i hela mitt liv. Nåja... Det är tur att man inte behöver vara snygg i alla fall.

Hockeyn igår var... Sådär.
Det blev vinst. Det var ju roligt. Men såå jävla seg match. Ännu segare att ha sittplats också. Klacken ska det va. Banne mig! Vi satt ändå och glodde på dem hela tiden. Så mycket att vi missade andra målet :) Ajja... Snygg-Niclaz är ju så.... Såååååå snygg! :)Skulle vilja gå på lördag också, men då lär jag ju för det första vara bakfull som ett troll, och för det andra inte ha något sällskap. Så jag får väl gå i december istället när jag kommer tillbaka. Inget av dalalagen är ju kvar i elitserien så. Suckers!

Nej... Jag gjorde ju kärleksmums i lördags... Och jag har inte diskat ännu :P Alltså ska jag göra det NU!

Det här jävla datamusjäveln ska dö dö dö. Den flyttar muspekaren som den vill så heltplötsligt skriver man någon annanstans. Jääääävligt irriterande. Jävla jäveldatamusjävel!

Kommentarer
Postat av: Marlene

"Jävla datamusjävel" !? Det va jävligt mycket fula ord i en mening=) Frusna kärleksmums.. mums! Faaaann, jag hiner inte ens tänka på det nu för jag ska SPRINGA till friskis som vanligt för jag är seeeen! =) Ses imorrn!

2008-09-23 @ 19:46:39
Postat av: Anna

Jag har ju en datamusjävel som inte är så mycket jävel, inte alls faktisk... så det är baaara att komma och kräva tillbaka! På tal om att kräva, jag kräver att vara testperson och känna mig oljigast i stan. Eller... nja.. jag är dålig på att kräva, men om du har lust att öva så... :) På torsdag jobbar jag inte massa massa, hur ser ditt schema ut då? Puss!

2008-09-23 @ 21:44:51
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/
Postat av: Peter

Matchen på lördag börjar ju först kl. 18:30 och då lär du väl inte vara bakis (om du nu inte festar till 12 på dagen):P Bara att inse att masarna inte kan spela hockey på hög nivå ^^ sen ska man ALDRIG skylla på en oskyldig och försvarslös datamus då det ALLTID är handhavandefel som ligger bakom ;D

2008-09-24 @ 16:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0