It's alive!

Börjar känna mig som människa igen. Vägen hit var lång och hård. Svajig. Vinglig. Och äcklig. Fylld av diverse "Fader vår" till porslinsguden. En bit Hawaii och en pizzasallad senare så börjar det likna något. Magen gör fortfarande små kullerbyttor men... I bästa fall kan jag nog pallra mig till skolan imorgon :) Men jag vet inte om jag vill. Vi har kost. Det suger! Intressant, men det suger. Det måste finnas bättre sätt att hålla lektionerna på. Jag ska göra det till mitt Mission: Impossible. Hur man gör kost intressant och roligt.

Så måste jag ringa Agria. Tydligen försäkrade de bara 2 av chinchillorna. Fattas väl bara att den tredje åker på något nu igen :/ Just my luck. Ringa praktiken också. Hoppas hoppas hoppas!

Nu blir det att se klart Hitch, och sen sova.

Tack Suss för en rolig och galen kväll igår :) Men det är fan tur att du bara fyller 25 en gång :P


Kommentarer
Postat av: Suss

Haha, ja det är tur. fy sjutton ;)

2008-09-08 @ 10:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0