Hjärnan är knastertorr.

Därför finns det inte så mycket att skriva om. Hyfsat händelös dag idag också. Skola fram till lunch. Sen hemma och jobba 3½ timme. Inte så värst ansträngande med andra ord :) Näsa vecka börjar ansiktsmassagen på riktigt. Det ska bli så himla roligt. Försökskaniner skiter jag i att ragga nu för tiden. Det brukar sluta med att vi i klassen får smeta på varandra i alla fall eftersom folk snackar så mycket, och gör så lite *host* Känn er träffade. Samtliga :P

Pirat-outfiten är spikad nu i alla fall. Ett problem ur världen. Imorgon ska jag köpa en väst också. Om jag hittar någon. Jag fick presentkort från jobbet som tack för sommaren. Passade ju perfekt till ändamålet. Hoppas bara att det finns något på H&M nu då. Håll alla tummar och tår.

Nu blir'e CSI och kanske lite salta skruvar. Mums!

Kommentarer
Postat av: Anna

Meh! meh! jag vill inte känna mig träffad, jag vågar inte få mer gratismassage bara. Jag kan alltid! förrutom när jag inte jobbar då ^^ Är du ledig imorn och ska shoppa på dagen? Slå gärna en pling då, även om det är tidigt, om du vill ha sällskap! :)

2008-09-15 @ 23:44:16
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/
Postat av: Anna

Salta skruvar är ju vråläckligt!

2008-09-16 @ 08:19:27
URL: http://dagensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0