Hetast i Sunne (För där bor det inga?)

Idag har jag shoppat mig en pirat-outfit. Kommer bli Sunnes hetasteslampigaste pirat.
Outfit(t?)en kommer att se ut så här... Visualisera riktigt duktigt nu:

En svart/guldig pirathatt
(Så klart så där fint trekantig. Minst två storlekar för stor.)
Svarta minishorts (Minst två storlekar för små? Lara Croft-shortsen kommer till användning igen).
Vit skjorta.
Svarta luderstövlar i ridstövelstil (Invecklat? Luderstövlar = Inte gummistövlar alltså).
Bling-blingad ögonlapp
Ett tjusigt plastsvärd med guldimitation på handtaget.

Tyvärr fick jag ingen papegoja. Jag ska se om jag kan hitta en apa. Vill Du sitta på min axel på onsdag kväll? Dessutom skulle jag vilja ha någon slags väst. Men ja... Om någon som är typ skapt som mig (Dvs med två sidors sämsta gener) och har en väst i lagom stor storlek så... Call me :)

Jag lovar att förgylla era liv med en bild så fort jag har hittat batterier till kameran.
Detta kan man ju bara inte missa. Så sjukt hett kommer det bli. Jag känner det på mig. Oj oj oj :) Det som är mindre hett är att jag ska jobba på elevkliniken på skolan fram till 20.30 och sen pallra mig till festen. Som tur är har marknadsföringen inte lyckats så bra, så i bästa fall blir det bara en bokning.

Nä... Det är fredag. Klockan är 21.16. Undra om man skulle pallra sig iväg till sängen. Så man orkar yoga och gym imorgon. Om jag ska våga visa mig offentligt i de där shortsen lär jag behöva bränna lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0