Första dagen avklarad.

Känns underbart att slippa skolbänken och vara ute i den riktiga världen. Även om det ändå blir ganska oriktigt för mig eftersom jag bara tar sista minuten-jobben som dyker upp :) Fick göra tre massager idag. Roligt att ha något att göra. Den sista ville dessutom boka en till tid hos mig. Tjoho! Sånt är alltid glädjande. Känns ju skönt att man gör något rätt. Däremot så sa han efter typ 5 minuter "Alltså... Det gör inget om du tar i mer. Jag tål." Då hade jag typ bänken längst ner som gick och hängde med hela kroppstyngden över honom. Men okey... Hårdare it is. Behvöer jag säga att jag var genomsvett? :)

Kommer få lära mig deras produkter lite mer den här gången också. Det ser jag fram emot. Tänker till och med köpa dem, bara för att jämföra med Dermanord. Så det så. Ska vi allt se vem som håller måttet :) Ska få lära mig alla kortare behandlingar också. Och sen de längre om det finns tid till det. Så rörigt med vad som ska blandas med vad. Blir alldeles snurrig. Och panflöjtsmusiken gör inte huvudet mindre mosigt. För att inte tala om oxytocinet...

Nu blir det något annat. Tv kanske. Eller en ny bok? Skönt att vara hemma så man har tid att läsa :)

Kommentarer
Postat av: lys

jasså, du håller på att skaffa dej muskler!?=)

2008-09-30 @ 22:16:14
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt att du trivs! Och att de tycker om dig ;) Men vem gör inte det! Du är dock redan saknad i the suncity, som för övrigt är helt tomt på sol :)

2008-09-30 @ 23:38:49
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0