En helt vanlig söndag.

Därför finns det inte så mycket att skriva om. Jag gick upp, städade, fikade, gick till Suss och nu sitter jag här. Mer spännande än så blev det inte idag. Inte ens träning. Skäms på mig. Får ta det imorgon istället. Om jag orkar efter att jag har jobbat mina 3½ timmar. Det låter kort, men känns som dubbelt så lång tid. Ja... Jag självömkar igen. Förlåt :)



Hösten är här på riktigt. Det känns mysigt. Jag gillar den.
Inga getingar heller. För det mesta i alla fall. Underbart.
Men jag är trött. Sååå trött. Hela tiden.
Det är inte lika roligt.



Kommentarer
Postat av: Jessica

snart kan man kalla dig träningsnörd :P

haha... satsar på att komma imon! Hoppas hoppas... har en present till dig också =)

2008-09-14 @ 20:30:28
URL: http://jessicastillalive.blogg.se/
Postat av: Mikaela M

ja, nu är hösten verkligen här!

2008-09-14 @ 20:38:24
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0