Det blev bra till slut.

Idag lekte vi med den nya klassen. 08:orna även kallade. Eller 1:orna om man nu vill det. Men det blir ju svårt, sftersom våran klass alltid kommer vara #1 :) I alla fall så lekte vi lekar och gick reflektionspromenad. Mmm.. Så djupa är vi :) Trevlig och öppen klass. Till skillnad från våran tysta försynta :) Men vi har repat oss nu tycker jag. Och när vi har någon promille i blodet så går det inte att vara i närheten av oss. Mihihih. Trodde det skulle bli en skittråkig dag, men det blev ju bra faktiskt. Positiv överraskning.

Fick sakerna från Dermanord idag också. Bland annat Body Lotion White Chocolat och Dark Chocolate Scrub. Mmm... Gissa vad jag ska göra imorgon när jag är ledig? Lukta chokladpralin! Dåligt att de hade missat att skicka hälften av mina grejer dock. Igen :( Skämmes ta mig fan.



Mhm... Ikväll börjar Idol. Jag är redan nervös.
För deras skull alltså. De dåliga. Åhh herrejävel. Jag kommer att dö ihjäl. Det är med skräckblandad förtjusning jag kollar på de första programmen. Sen sitter jag och gråtr i vanlig ordning när alla åker ut. Överkänslig? Jag? Näääe?



Kommentarer
Postat av: lys

jag har djup sorg fortfarande... att inte det jag ville ha har kommit! huhu.

2008-09-04 @ 09:27:01
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vill lukta på dig :)

2008-09-04 @ 13:26:59
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja du var då verkligen ute i god tid =) Jag har iaf inte kommit så långt i min planering men visst skulle det vara kul och åka dit en sväng. Var ju faktiskt flera år sedan. När är det? Första helgen? Ska du dit? Linda? Nån mer?

2008-09-04 @ 14:48:12
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0