Bläh!

Alltsåå.. Jag vet inte riktigt hur jag ska säga det här. Det är inte du... Det är jag. Det är mig det är fel på. Du har inte gjort något fel... Men seriöst. Kakan smakar alldeles för mycket choklad! Kommer dröja väldigt länge innan jag blir såå sugen på choklad tror jag :) Lys, du kan ta allt. Varsågod :) Sen stod det att man skulle strö över koks på glasyren också. Men jag valde att gå ifrån den delen av receptet och ta kokos istället. Vill ju inte riskera att de som äter den blir höga som hus. Lär ju räcka med sockerchocken.

Träna hann jag också med. Kände mig lite lätt illamående hela passet. Tror att det var sconsen (Jag har verkligen legat i på förmiddagen). Men i alla fall... Instruktören var bra och peppande. Den peppiga biten hör inte till vanligheterna på Friskis må jag säga. Så de var väldigt roligt. Får göra det passet till en vana :)

Om man skulle pallra sig in i duschen kanske?

Shit... Om en vecka bär det av hem till Dalarna. Galet! Snart tar jag examen. Ännu galnare! :)



Ni ser ju vilka skrämmande pirater det finns i Sunne. AAArrrggghh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0