Allergisk reaktion is so good!

Så går det när man experimenterar. Åt helvete. Nää'rå. Jag visste ju redan att jag inte tålde ansiktsmasken. Men när läraren säger att det kanske, men troligen inte, funkar bättre om man blandar den med olja så var jag ju bara tvungen att testa. Det gick inge vidare. Ser inte klok ut. Men jag har inga batterier i kameran, så kan inte dokumentera. Inte haf jag någon sladd till mobilen heller. Annars skulle ni få se ett ansikte som får Two Face i Batman att se ut som en barnprogramsledare. Typ. Kanske. Eventuellt så överdriver jag lite? Nää. Men heey. Ansiktet blev ju rent i alla fall. Om än något Heinz tomatketchup-färgat.

Idag har jag shoppat igen må ni tro. Det finns ingen hejd på eländet. En väst blev det. Var ju tvungen att ha den till morgondagens piratfest. Och så råkade jag hitta en kjol också. Men den la jag undan så jag ska ha chans att ångra mig (Stor risk). Superfin var det. Kommer se ut som en liten skolflicka i den. Om jag vågar använda den. Tveksamt. Västen var förresten en jävligt effektiv korsett. Risken är att det börjar flyga knappar efter ett tag när jag glömmer att hålla in magen :) Den som lever får se.

Nu ska jag skriva ett arbete om hudproblem. Det ni. Roligt värre. "Max 4 sidor". Wow... Få se... Var det högstadiet jag gick, eller? :) Jag klagar inte (Jo, det gör jag. Hela tiden.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0