Mary och Golfen på hal väg.

Ja idag är det typ förbannat jävla kallt här hemma. Temperaturen har masat sig över på plussidan åtminstone, men det är fortfarande riktigt frostigt och jävligt. Jag älskar hösten. Älskar frosten. Känns som om att julen kommer närmare. Men jag gillar inte frosten lika mycket när jag fortfarande har sommardäck. Nej, jag kan inte byta själv. Golfen är inte som andra bilar. It's complicated. Fast jag skulle inte kunna byta på en annan bil heller... Men det är oviktigt. Hur som helst så jobbar ju pappsen. Så det blir väl att åka i 30 till Mora. Just nu kan man inte höra en hel låt på radion för det låter *tut tuuuut* "Det här är trafikredaktionen. Nu har en ny idiot kört av vägen." *tut tuuuut* "Det här är trafikredaktionen....."

Nä... Om man skulle ta och åka iväg. Jag börjar ju inte förrän om 2 timmar. Men jag är i stort behov av vinterskor. Kanske skulle ta och kika runt lite i The Big City. Så får det bli. See you. Hopefully.


Kommentarer
Postat av: Peter

Säger bara: Domkraft, Fälgkors, 4 muttrar/bultar, 5 min/hjul så är det klart sen :)

2008-10-24 @ 14:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0