Imorgon kör vi så det ryker.

Imorgon ska jag jobba på riktigt. Ett besök i verkligheten. Fullbokat hela hela dagen. Annars hade det väl iofs inte varit fullbokat. Smart-ass. Jag undrar var alla geni-gener i den här familjen tog vägen. Iofs... Om det aldrig har funnits några kan det ju inte bli några. Om det inte blir någon konstig mutation då... Längdgenerna har jag ju som bekant inte heller fått några av. Hur som helst... Imorgon blir det roligt som tusan. Ansiktsbehandlingar, massage, kurbad och lite av varje. Fun fun fun :)

Mitt förflutna försökte göra ett besök i mitt liv idag. Men som tur var han jag gömma mig. Haha. Tror jag i alla fall :)

Idag är det löning om någon har missat det. Det innebar ju såklart shopping. Jag hittade ju inga vinterskor... Så var tvungen att gå in på H&M och tröstshoppa lite. Men bara lite. En tröja och lite underkläder. Bara absolut nödvändiga saker.

- Men... Står ni och äter nu igen! Tänk på Beach 2009 för guds skull.
- Ja... Men... Det är ju vinter först och främst.

- Ja så kan man ju också se det om man vill.

Daah... Lämna inte efterrätterna synliga om det inte är meningen att de ska ätas :P

Nej... Jag har köpt godis så jag ska överleva Idol. Sjunger de för falskt får jag väl zappa över till Dobidoo istället. Och missa för fan inte Älvdalens stoltheter Lars Kristerz imorgon i Dansbandskampen! Och rösta som små skållade troll. Annars får ni med mig att göra.




Man måste älska dem <3

Bild

Kommentarer
Postat av: Snö

Jag kommer tyvärr inte kunna rösta som ett skållat troll. Så vad händer med mig då?

2008-10-24 @ 23:14:15
URL: http://snowman.webblogg.se/
Postat av: Peter

Hmm....kommer nog inte rösta på dom alls ^^

2008-10-25 @ 11:24:58
Postat av: Suss

Haha! Nej jag tänkte på dig när jag hörde om dansbandet från Älvdalen. Själv är jag minst lika lokalpatriotisk och håller på Date, från Munkedal. Men de är ju förvisso nästan seriösa så det är ju inte lika kul. ;)

2008-10-25 @ 13:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0