Hemma igen.

Hemfärden gick bra. Vi fick simma ut ur värmland, för det var rätt så mycket vatten på sina ställen. Men annars så gick det bra. Antalet dödsoffer har inte stigit, utan håller sig vid ett. Mammas buske. Hon sa att jag skulle få plantera om den. Äsch. Är väl lika bra att ta bort den. Den är ju uppenbarligen i vägen.

Fanns inget godis hemma när jag kom hem. Illa! Så nu har jag gjort en kladdkaka. Mums! Först ska jag bara massera lite. Pengarna går oavkortat till min älskade soffa. Skulle ju kunna gå oavkortat till ett hus också... Men det känns som om att det blir ett jääävla långt sparande då :)
 

Kladdkaka + massage resten av kvällen alltså. Lagom :)


Kommentarer
Postat av: Peter

En liknande sån soffa har jag, fast röd...moahahahahaha......avis??? ;)

2008-10-23 @ 01:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0