Helt normalt.

- Hej! Är det här du gömmer dig?
- Hej! Ja, jag viker badrockar. Nu är jag uppe i 43...
- Åhh va roligt!
...
- Alltså... Du får inte tro att jag är knäpp, eller så. Jag snor bara lite ludd från torktumlaren.
- Öhhm... Okey..?

Ja... Jag tycker faktiskt inte att vi nämner några namn :) Hoppas det går bra i alla fall ^^

Idag har jag som sagt mest gjort sånna där tjusiga badrockspaket. Badrock, handduk, tofflor. Badrock, handduk, tofflor. Badrock, handduk, tofflor. Okey... Ni fattar? 58 stycken... Först 15 gamla rockar eftersom tvätten aldrig kom med rena rockar. Sen kom det rena rockar. Tjopp. 43 till badrockpaket. Jaha... Och då var det bara att packa upp de gamla fula rockarna igen. För de får bara användas i yttersta nödfall. Och nu var det ju inget sånt längre. Och det var den dagen... Typ :)

Fick en tokskön alginpackning innan jag skulle massera. Jag såg ut som ett söndermosat troll. Smart att skrämma ihjäl kunderna innan de ska ha sin behandling. Då kan det inte klaga i alla fall. Om de nu skulle vilja det alltså :) Men de vill de så klart inte. Då skickar vi upp dem till spöket.. Vad han nu hette *hmm*

En dag kvar. Sen är det helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0