Helg!

Idag var det en halvseg dag. Hade typ ingenting vettigt att göra förrän 15 minuter innan jag skulle gå hem. Då blev det fullt upp helt plötsligt :) Så kan det vara. Det var iofs massa bakningar idag, men bara massa behandlingar som jag inte har lärt mig ännu. Så jag gjorde en massage, och det var det. Typ :) Vaktisen fick roa mig ett tag när han försökte byta poollampa. Det var en upplevelse. Hade det varit ett tv-program hade det låtit *pip* *pip* *piiiiiiiiiiip* *pip* hela tiden :)

Imorgon kommer Micke upp. Undra vad vi ska roa oss med i helgen. Lär ju inte hända så överdrivet mycket här uppe kan jag tänka :) Hmm... Ajja... Det är ju helg. Då ska man ju slappa... Så vi får väl göra det då :) Kom på idag att jag inte hade fixat någon kattvakt. Tur att Suss offrade sig :)

Nä... Jag köpte ett kilo godis på Maxi innan jag åkte hem. OCh ingen annan är ju hemma så jag får väl äta upp den själv då. Too bad :)



Jag reste iväg för att få någonting gjort
Jag trodde att svaren fanns på annan ort
Men deras klockor gick lika fort
Det är ett snabbt liv

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du, Jasså så ni har en massa bakningar på din LIAplats.. jasså, trodde du va på ett spa, inte bageri=P Sorry, var tvungen. Du skrev nog bara lite fel=) Kram kram!

2008-10-11 @ 17:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0