En konstig dag.

Idag har allting känts... Så långsamt, men ändå snabbt. Hade en bokning på hela dagen, och det var en personalmassage. Så vi städade alla behandlingsrum och pillade med lite allt möjligt. Känns som som vi gjorde hur mycket som helst, samtidigt som vi inte gjorde någonting alls :) Koma-dag som T uttryckte det.

Försökte få tag på frissan idag, men hon ville inte svara. Så jag får väl se ut som en mopp ett tag till. Den enda som verkar lida är mamma. Hon går och beklagar sig hela tiden för hur jag ser ut. Stackars henne. Själv lider jag inte så mycket. Men men... Får väl bespara omgivningen lidandet och pallra mig iväg. Nu när jag ska jobba med kunder måste jag tydligen vara übersnygg sägs det. De skulle bara se sig själv i spegeln *hmpf*

Mmm... Fredag imorgon. Marknad på lördag. På eftermiddagen/kvällen följer jag Linda till Gävle och sover där. Vi ska ut och äta något. Trevligt trevligt. Först var tanken Mora. Men nej. Så det blev Gävle. Eller var hon nu bor. Där i krokarna i alla fall :P

Hörde några moringar klaga på värmlänningar idag. Herregud. Återigen någon som borde kolla sig själv i spegeln. Människan tyckte inte att man kunde ta en arg värmlänning på allvar, eftersom det lät så löjligt. Men uursäääktaaa. Moooraaamååål lååteer juu såå myyckeet bäättree? Omfg. Give me a break. Gå och göm dig under en sten.

Och så till det viktigaste av allt. Jag köpte tofflor idag. För 700:-!
Jag har haft mammas tofflor i två dagar. Tre storlekar för stora. Så jag har klamrat mig fast som en galning i dem. Resultat: Svullen som fan ovanpå foten. Resultat av nya tofflorna? Trånga i hålfoten. Svullen som fan där. Jag ser ut som big foot. Fast storlek 36.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hört nå rykten om middag? What´s happening?! =)

2008-10-02 @ 21:15:34
URL: http://liandri.blogg.se/
Postat av: lys

sluta shoppla loss =)

2008-10-02 @ 21:33:55
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/
Postat av: Anna

MEN JAG HAR FÖRSÖKT RINGA DIG

2008-10-02 @ 21:49:09
URL: http://dagensanna.blogg.se/
Postat av: Suss

Vad säger du Lisette, dags att skicka in henne på rehab för sitt shoppingbeteende? haha

2008-10-03 @ 00:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0