Åhh, roligheterna upprepar sig.

Imorse när jag gick till bussen måde jag prima. Efter ett tag mådde jag jävligt illa, kallsvettades och hela kroppen var helt skakig. Normalt? Jag är inte åksjuk... Så jag vet inte. Fick hoppa av vid busstationen och ringa syster. Drygt. Jag hatar att må illa. Mår fortfarande illa. Fast inte kallsvettigt. Kanske dags att banka i den där jävla värmländska barnmorskan att p-piller inte alls funkar. Inte inte inte alls. Men joohooo då. Jag har ju inte testat riktigt alla än. Bara typ 6 olika på 2 år. Det finns väl en hel uppsjö kvar att mata mig med. Jahaa då. *blöh*

Sick sick sick.

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch då, det låter inget vidare. Blev det bättre sen?

2008-10-28 @ 22:45:08
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0