Vad säga?

Alltså... Mitt liv är rätt meningslöst nu. Jag sover, vaknar, äter, åker till Tällberg, kommer hem, äter, sover. And so on... Lisette ser inte mycket av mig. Tydligen min nakna stora rumpa (henne egna ord) inatt. men ja... Inte mycket annat. Praktiken idag gick väl bra. Igen. Jag vet inte riktigt var gränsen mellan gratisarbetare och praktikant går... Jag klurar på det just nu. Ibland känns det som de örväntar sig att jag ska vara där varje helg. Icke. Glöm din dröm. Jag gör gärna helger för pengar. Men inte gratis.

Ringde praktik idag. Fick ingen. Tydligen hade inte preventivmedel kommit till den delen av sverige. Så en var mammaledig och därför tog de inte emot. häpp. Tråkigt då. Typ 2 timmar innan sa jag til en klasskompis att nej... ring det första stället jag tänkte vara på. Jag ringer ett annat istället. Jaha. Nu då? Nu har jag ingen jävla aning. Kommer aldrig få min examen. Kommer sitta i en stuga (förhoppningsvis) i skogen med 300 katter och äta mögliga skorpor. så kommer det blir. Jag känner det. Kommer aldrig få en praktikplats i K-d. eller jo. Kanske. Men en bra? Nej. Det existerar nog inga sånna.

Nu ska jag sova. Upp 7. "Praktik" 7-18. Sen Dansbandskampen! Glöm inte ladda telefonerna och rösta!

Kommentarer
Postat av: l

jag kommer "glömma" att fylla på min telefon. jag kommer nog slå sönder tvn under dagen med.



höhö =)



saknar dej reeedan. helst din rumpa.



haha =)

2008-11-08 @ 08:26:29
URL: http://njam.blogg.se/
Postat av: Snö

Ungefär så känner jag också, jämt. Men värre under vintern.



Jag kommer nog inte rösta, såvida ingen pistolhotar mig. Men ska kanske kolla lite ändå, finns ju inte så mycket annat att välja på.

2008-11-08 @ 17:17:20
URL: http://snowman.webblogg.se/
Postat av: Wysteriia

Klart jag ska rösta ;)

2008-11-08 @ 18:16:26
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Peter

Orka rösta, finns bättre saker att lägga pengara på ^^

2008-11-08 @ 20:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0