Rumpdöden.

Idag har det varit ganska lugnt. En hel halvtimme hade vi ingenting att göra. Det är någon form av rekord för det där stället tror jag. Skulle räkna kassan idag. Självklart stämde det inte. Som tur var inte mitt fel :) Jag håller mig helst borta från sånt elände :) Nödvändigt ont antar jag.

Var med på styrkepass idag. L körde någon värsting rumpdödarövning. Kommer inte kunna gå imorgon. Och armarna... Hur ska det gå att massera? Typ bara massa klassiskt också. Hujedamig! "Nej det är så att du råkade nog boka en avslappningsmassage. Nej jag kan inte göra klassiskt istllet. Icke". Tror ni det funkar? Det tror inte jag. Tyvärr.

Vet ni? Det skedde nästan något revolutionerande på tåget hem. Var tokhungrig efter passet. Så tänkte äta choklad. Men! Kom på att jag hade ju en banan i väskan. Tadaaa! Så jag åt bananen. Valde liksom den framför chokladen. Tyvärr smakade den jympasko... så jag åt bara halva. Då var jag ju fortfarade hungrig. Så var tvungen att äta lite choklad. Men det var nära att jag inte gjorde det. Bara så vi net så innehåller 100 gram Marabou mjölkchoklad tillräckligt mycket folsyra för att täcka dagsbehovet. Så jag menar... Helt onyttigt kan det ju inte ha varit,

Nähä... Lysmasken och katten har somnar i sängen. Så det ser ut som jag får ta soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0