Nä du. Den gubben gick inte.

Idag hade jag första behandlingen halv 14. Jag är i Tällberg 13 med tåget. Det tar 20 minuter att gå upp till hotellet. Senast igår konstaterade vi att tågen är ju aldrig sena nu. Nu är det ju ingen snö. Ta mig fan. Tåget var sååå klaaart försenat. Började dagen med att ligga efter 20 minuter som jag fick försöka jobba in bäst det gick. Och det gick ju. Efter 18 fick jag äntligen äta och gå på toa. Tur man har vältränad partyblåsa säger jag bara. My god. Är det så här jag ska leva i 40 år sen? :) Galet.

Mmm just det. Höll på att bli en drunkningsolycka på vattenjympan. Trampa vatten toksnabbt och hålla upp händerna så högt man kunde över huvudet samtidigt. Herregud. Blubb blubb. :) Nu är det bara två dagar kvar. Sen får jag vara ledig på söndag. Måndag på't igen. Mmm så är'e. De menade på att jag skulle sova kvar mellan fredag och lördag. Ha! Icke. Då åker jag hellre upp till klockan 7 på morgonen istället. Här sovs inget över. Lisette ndrade om jag inte kunde sova över mellan lördag och söndag istället. Jag tror inte hon är så sugen på att se Dansbandskampen på Lördag. Hihih!

Saknar Karlstad! Hoppas allt är bra med er!

Nu sova.
Ajök!

Kommentarer
Postat av: Anna

Saknar dig och längtar tills du kommer hem! Tyvärr blir det inte lika lätt att dra dig ut på prommis då... vi får typ bestämma en plats mellan Haga och Krp då ;)

2008-11-06 @ 23:59:57
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/
Postat av: Peter

Hmm...halv 14, är det så ni skriver tiden däruppe eller?? :P



Vem faan vill se dansbandskampen :O



Här är allt bara bra sålänge snön håller sig borta ^^



Till Anna som skrev kommentaren före mej vill jag säga följande: Ge Marie en karta och kompass om du ska lura iväg henne nånstans mellan Haga och Krp annars ser du nog inte skymten av henne nåt mer ^^

(sorry Marie) ;)

2008-11-07 @ 03:07:43
Postat av: Marie

Meh! Jag brukar ju faktiskt gå till Friskis. Det är ju typ samma väg. Elaking! :)

2008-11-07 @ 08:33:35
URL: http://lillamarie.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahaha, jag reagerade inte ens på att du skrev halv 14 :D

2008-11-07 @ 12:38:30
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/
Postat av: Suss

Jag reagerade på halv 14 men funderade inte över det, tänkte att så säger man nog i Dalarna... Vi lever i alla fall men med Annas sluta-röka-utbrott och min gallsten behöver vi dig mer än Lisette, så det så! skärpning ;) och jag gillar dansbandskampen... blink blink

2008-11-07 @ 14:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0