Jag måååste..!

En hemtenta i ledarskap.
Två hemtentor i kost.
Prov i ansiktsmassage, praktiskt och teoretiskt
Hemtenta om hudsjukdomar.

Fy fan. Jag måste verkligen ta tag i det här. Men jag orkar inte. Jag är så sjukt skoltrött! Vill bara ha mitt papper och ett jobb! Tjäna pengar istället för att låna pengar. Ge mig. Ge mig! Jag måste btw försöka ragga ett extrajobb också. Hur ska jag annars kunna betala hyra och mat och allt sånt där när jag inte får CSN längre. Panik. Ja ja ja. Får väl flytta hem till mamma och pappa då. Eller iiinte...

Måste måste måste...

Avslutar nog, för min egen skull, med att citera en underbar klasskamrat
"Det enda man måste här i livet är att dö. Allt annat väljer man."

Jag väljer att inte plugga just nu. En annan dag. Herregud... Jag har ju två veckor på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0