Jag har en plan!

Varken tajmad eller speciellt klar i någon detalj. Men en spagäst nämnde något som jag faktiskt fundilurade på för ett tag sen. Sen glömde jag bort det. Men nu... Klick! Måste bara kolla så att det är pendlingsbart. Jag tror att det ska vara det. Kan ju inte ta mer än någon timme. Jag kom fram till att jag inte kommer plla 9 timmar terapeutisk massage om dagen i 12 veckor. Så jag är liksom körd snart om jag inte kommer på något. Och känns lite elakt att lämna Älsk och djuren igen :) Så det blir ju i Värlandstrakten i alla fall. Hopefully.

Imorgon ska jag ringa och jaga lägenhet. Älsket har nada att säga till om. Jag önskar at jag fick behålla balkongen. För katternas skull. men annars finns det ju inte många plus med det dät jävla råtthålet. En väldans massa minus dock. Och jag har verkligen ingen lust att lägga på en massa VLU på den redan sjukt höga hyran. Överpris AB. Missade btw teletiden idag för att nåon jävel bestämde sig för att smita två minuter för tidigt från jobber. Skyller på UFOt som svarade först och kopplade mig till någon helt annanstans än lägenheter. Ehh... Jag måste prata m y c k e t  otydligt.

Och Kalle... Du skulle prova att vara tjej en dag och handla kläder. Det är omöjligt. På riktigt. Dessutom är det mycket PMS i den här lägenheten nu. Vilket iofs ger några cm extra på omkretsen. Men tar bort en del av humöret :P Skit samma. Godis it is. Och en macka. Och Ben & Jerrys. I typ den ordningen. eller exakt den ordningen.

Mina jobbarkompisar är avundsjuka på min snälla Kombo som lagar mat åt mig varje dag. Och Kombons vänner hatar mig för att jag snor henne så de inte kan umgås med henne. Tror de. Men jag gillar inte alla dem heller. Så det jämnar ut sig. Ha! Och just nu är Kombon kidnappad. Och hon har lämnat allt smaskigt obevakat. Ha ha ha haaa! :)

Herrå!


Kommentarer
Postat av: Suss

Det är alltså mest effektivt att alliera sig med kombons vänner? moahaha...

2008-11-12 @ 08:21:03
Postat av: Anonym

jag tror jag står över att prova vara tjej en dag :P

2008-11-13 @ 19:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0