Jag går av på mitten!

Alltså... Jag har en träningsvärk som inte är av denna värld! Dra åt.... va ont det gör. Mina magmuskler gör så ont, så det känns som jag ska gå av på mitten snart. Och idag när steppasset avslutades med pilates så... Ja... Det brände kan man väl milt uttryckt säga.

Imorgon ska jag göra tre behandlingar som jag aldrig har gjort förut. Hehe. Spännande. Får väl improvisera lite skulle jag tro :) Men det gör ju inget. huvudsaken är väl att det blir bra och kunden nöjd. Så det löser sig nog. Dock har de ingen dusch, så man får torka av scruben. Det blir spännande :)

Det är perfekt att ha Lysmasken som hemmafru. Matlåda i kylen varje dag. Hur bra som helst verkligen :) Idag hade hon dessutom köpt en reflex till mig. Sötaste Lyset :) Vad skulle jag ta mig till utan henne? Hon tröttnar nog snart och sparkar ut mig. Jag kommer närmare och närmare henne i sängen. Haha. Älsk brukar snällt påpeka att jag kanske inte behvöer kasta runt mig i sängen... Så han vet hur mycket Lisette lider just nu :)

Nä... Navy CIS och sen sova. Lång dag imorgon också. Undra om jag ska köra body toning eller vattenjympa *Hmm*

Kommentarer
Postat av: l

en idé är att lägga en kuddmur mellan oss i sängen, eller behöver du starkare grejer som ger stötar tror du ?



:p

2008-11-06 @ 09:39:32
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0