Helvetesgapet? :)

Jaha. Trots mammas tjat befinner jag mig nu Borlänge hos Lisette. Mamma övervägde nog att låsa in mig där ett tag, bara för att jag inte skulle komma hit :) jag menar... "Det var faktiskt kriiiismöte i Tjärna ängar idag! Visste jag inte det?" Nej... Och jag ser ite en enda krisgrupp här i lägenheten. Så... Det känns rätt lugnt. Däremot vet jag inte om jag hittar till tåget imorgn. Lisette har jour :) Dennis också i värsta fall. Haha. Never trust me när det kommer till lokalsinne.

Vet ni var vi har ätit? Kladdkaka. Lisette ringde Dennis som fatiskt bakade en kaka och kom över. Snällt. Först åt vi faktiskt mackor. Mmmm just det :) Och jag köpte sojabönor, och inte godis när vi var och handlade :) Duktigt! Nyttigt? Icke.

Praktik imorgon i Tällberg då. Jag vet inte om jag får mat. Jag vt inte om de har arbetskläder. Jag vet inte när jag börjar. Vet inte när jag slutar. Vet inte ens vart jag ska faktiskt. Men det får väl lösa sig imorgon. Jag ringde och pratade in ett meddelande som de raderade. Jag hade fått ett mail med ett telefonnummer som jag kunde ringa. Thanks... Bra framförhållning. Känns tryggt. Men jag är varmt välkommen i alla fall. Alltid något.

Nu blir det nog sängen. Trött som ett as!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0